Service Desk
DAS d. help je jeden ze sedmi samostatných modulů systému DAS (DATRON Aplication System).
d.help je určen pro zadávání, řešení a vyhodnocování úkolů a požadavků v různých oblastech lidské činnosti.
d.help je moderní softwarový systém určený do prostředí komerčních firem i organizací veřejné správy.
d.help je snadný na pochopení i ovládání, může jej užívat každý pracovník, který má přístup k lokální síti nebo Internetu bez speciálních školení.
DAS d.help je možné implementovat ve dvou verzích:
- Help Desk – pro úkoly a servisní požadavky v malých organizacích zpravidla s jedním řešitelským týmem.
- Service Desk – pro větší organizace s více řešitelskými týmy a pro organizace, které zabezpečují služby pro více zákazníků s implementací služeb na základě doporučení procesních standardů ITIL.
d.help používá role Zákazník, Operátor, Řešitel, Manažer, Supervizor s jejich specifickými úlohami.
d.help řeší procesy typu Incident, Problém, Požadavek na změnu, Obecný požadavek, Termínovaný úkol.
d.help výhody:
- Dostupnost z libovolného počítače s www prohlížečem, možnost okamžitého zadání požadavku
- standardizace postupů při řešení problémů, požadavků nebo úkolů
- úspora času proti řešení klasickým delegování úkolů
- přehled o provozních úkolech v různých úrovních
sledování a dodržování smluvních parametrů služeb = SLA (Service Level Agreement) definující dobu odezvy, reakce a vyřešení požadavků
Produktový leták naleznete ZDE